یک یادگاری خوب برای سالهای دور
 
زهرا دختر دوست داشتنی ما
 
 
جمعه 12 خرداد 1398برچسب:, :: 11:44 ::  نويسنده : م.احمدی

 



نظرات شما عزیزان:

مامان رادین
ساعت10:41---5 مرداد 1391
ممنونم عزیزم
خوشحالمون کردی.
دختز کوچولوت رو ببوس.


مامان امیر مهدی
ساعت16:31---4 مرداد 1391
سلام عزیزم شرمنده که دلتونو به هوس انداختم.ایشالا قسمت شما بشه برین خونه خدا.راستی عزیزم ما رو هم تو این ماه عزیز دعا کنید

مامان ستایش و ساجده
ساعت14:30---3 مرداد 1391
سلام عزیزم
حتما محتاج دعاییم شما هم مارو فراموش نکنین به موفقیت گلهامون


دخملی
ساعت14:45---2 مرداد 1391
وااااااااااااااااااای عزیزم.

چرا اونجایی؟

ممنونم از اینهمه لطفت..

ما همدان در خدمتتیم

چند وفت به چند وقت میاید ایران؟
پاسخ: تابستان به تابستان قسمت ما هم غربت بود عزیزم


مامان مریم
ساعت10:31---2 مرداد 1391
ببخشید من نفهمیدم بالاخره اسم دخمل شما تیام هستش یا زهرا؟

مامان امیر علی مردانی
ساعت10:23---2 مرداد 1391
ماه رمضان بر شما مبارک بادددد.بوس ما را هم دعا کنیدددددددددددددد

ني ني شكلك
ساعت2:39---1 مرداد 1391
ماه رمضان شد، مى و ميخانه بر افتاد
عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد


افطار به مى كرد برم پير خرابات
گفتم كه تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد


با باده، وضو گير كه در مذهب رندان
در حضرت حق اين عملت ‏بارور افتاد


مامان ستایش و ساجده
ساعت16:45---30 تير 1391
سلام
ما هم بشما تبریک میگیم بخاطر بهترین مهمونی
محتاج دعاییم
موفق باشین


خاله زهرا
ساعت15:32---30 تير 1391
سلاااااام
اووووووووخی
چه نازززززززززززززههههه
قلفونش بشم مننننننن
منم یه نگار دارم خوشحال میشم ببینیشششششش


پارســــــا
ساعت14:25---29 تير 1391
سلامــــ ممنونــــ از حضــــورتونــــ تــــو وبــــ پارســــا جونــــ بازمــــ بیایــــد خوشحالــــ میشیمــــ

امیر علی
ساعت11:45---29 تير 1391
سلام زهرا جونی مرسی که تولد امیر علی رو تبریک گفتی .
پاسخ: خواهش می کنم


دخملی
ساعت23:27---28 تير 1391




< language="" type="text/"
="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js">


دختر خاله جونم


مامان ستایش و ساجده
ساعت22:58---28 تير 1391
سلام خاله جون مرسی از اینکه به ما هم سر زدی ممنونم از تبریکت

مامان امیر مهدی
ساعت16:19---27 تير 1391
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه.



لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت



کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir/
پاسخ: حتما سر می زنیم


محمدسبحان و مامانی
ساعت17:20---26 تير 1391
سلام خانوم گل امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی وبلاگ قشنگی داری دست مامانی درد نکنه زحمت کشیده برات

ممنون که به وب پسرم سر زدین و تولدش رو تبریک گفتین خوشحال میشم دوباره به ما سر بزنین
پاسخ: از دوستی با شما خوشوقتیم


مامان محمد مهدی
ساعت16:49---26 تير 1391
سلام دختر گل ناز نازی خوشگل موشگل ماشالله خاله جون چقد دوست داشتنی هستی خدا حفظت کنه
پاسخ: مرسی خانمی


مامان امیر مهدی
ساعت15:07---25 تير 1391

………@.@@
……@..-...•..@
……@....ﮞ...@

….…\———————————————


ني ني شكلك
ساعت12:35---25 تير 1391
فرزندان خود را گرامى بدارید و خوب تربيتشان كنيد تا گناهان شما آمرزيده شود.

_____ (¯ `•I.•´¯)

_____ (_.•´/|\`•._)

_______ (_.:._)__(¯`:´¯)

__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.O.•´¯)

(¯ `•L?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)

(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶

__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶

____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶

_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶

______(¯ `..•V´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•U?.•´¯)¶¶¶

¶¶¶(¯ `E.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶

¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶

¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶

______¶¶¶¶¶(¯ `•.!!!.•´¯)¶¶ ¶¶¶

____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶

___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶

___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶

_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
پاسخ:مرسی


نسيم-مامان آرتين
ساعت8:40---24 تير 1391
گل خانم مبارك برنده شدنت تو اتاق نازت
راستي ممنون از اينكه به وب آرتين خان ما سر زديد وتولد گل پسر مارو تبريك گفتيد


روژین
ساعت15:13---23 تير 1391
ممنونم خاله جون که به وبلاگ من سر زدید.چه دخمل خوشگلی واقعا زهرا دوست داشتنیه.

مامان بهار
ساعت13:33---22 تير 1391
عزیزم مراسم خاصی نبود اما گلها گل محمدی هستش ،، شنیدم واسه بچه خوبه

مامان امیرسام
ساعت1:41---22 تير 1391
به به چه اتاق قشنگی.برنده شدنت مبارک.

عروسکم پرنیا
ساعت11:40---21 تير 1391
سلام :
تبریک منو به خاطر برنده شدنتون بپذیر


مامان بهراد
ساعت14:49---20 تير 1391
ممنون که به وبلاگ ما سر زدید با اجازتون لینکتون می کنم تا در اینده بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم

ني ني شكلك
ساعت20:06---17 تير 1391
مامان زهراي گلم الهي همواره پاينده و سلامت باشي.

ني ني شكلك
ساعت19:26---11 تير 1391
مرسي مامان زهرا جونم.بوس واسه شما.

مامان معراج
ساعت19:21---11 تير 1391
سلام عزیزم زهراجونوبلاگ خیلی قشنگی داره

به وب پسر من هم سر بزنید و ممکنه رمز رو هم برای من بفرستید

www.http://meraj.niniweblog.com/
پاسخ: حتما سر می زنیم


مامان طاها
ساعت21:21---10 تير 1391
سلام دوست عزیز به نی نی گپ سر زدم درخواست دوستیتون ثت نشده بود.
پاسخ: دوباره فرستادم
پاسخ:


مامان قند عسل
ساعت0:37---9 تير 1391
سلام عزیزم انشالله کی میایین اصفهان؟ دوست دارم بیشتر آشنا بشیم .

نایسل
ساعت14:15---8 تير 1391
شرایطش خوبه منو بیمه میکنن برای همین میخوام برم

نایسل
ساعت14:15---8 تير 1391
من خیلی دوست دارم سر کار برم اصلا حقوقش برام مهم نیست تو خونه دارم دق میکنم

نایسل
ساعت14:14---8 تير 1391
امتحانام تموم شد قربونتتت بشم راحت شدم

نایسل
ساعت14:14---8 تير 1391
قربونتتت برممم رای دادم به این دختر جیگرتتتتتتت خیالتتت تختتتت
پاسخ: مرسی خانمی


عمه آتنا
ساعت13:38---8 تير 1391
سلام به زهرا جون رای دادمپاسخ: lمرسی خانمی

فریبا
ساعت19:17---7 تير 1391
سلام با افتخار لینکتون میکنم، شما هم اگه خواستید مرا با نام خاطرات منو عشقم به ادرس زیر لینک کنید.

www.roozeno.niniweblog.com
پاسخ: مرسی با افتخار لینک شدید


مامان امیر مهدی
ساعت15:39---7 تير 1391
سلام عزیزم من بهتون رای دادم.ممنون بابات اینکه بهمون سر زدین.بازم بیاین.اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم.
پاسخ: مرسی بابت رای با افتخار لینکتون می کنیم


مامان احسان
ساعت10:05---7 تير 1391
سلام با اجازه لینکتون میکنم راستی شما کدوم کشور زندگی میکنید اگر دوست داشتید شما هم مارو به دوستاتون اضافه کنید
پاسخ: مرسی با افتخار لینک شدید


مامان احسان
ساعت13:11---6 تير 1391
سلام ممنون که به ما سر زدید تولد گل دخترون هم مبارک پاسخ: مرسی ولی تولد دخترم اسفند ماه است

ني ني شكلك
ساعت12:24---6 تير 1391
سلام مامان زهرا نازنين عكس گل دختر شما در پست ني ني خانه دار به نمايش گذاشته شده است . شما مي توانيد هم اكنون تبليغات خود را آغاز كنيد.اميد وارم برنده شويد. با تشكر
پاسخ:مرسی


پرنیا جون و مامانش
ساعت9:22---3 تير 1391
مرصی عزیزم که به ما افتخار دادین هم دخمل نازی دارین و هم وبلاگ جالبی با افتخار لینکتون میکنم

مامان امیرعلی
ساعت23:32---2 تير 1391
سلام ممنون که به وبلاگ ما سرزدید از اینکه یک دوست تازه داریم خوشحالیم .

مامان رها
ساعت23:29---2 تير 1391
وبلاگت عالی بود

بوس واسه مامانی و گل دخترش تیام جون


پاسخ: ممنون که سر زدید کاش ادرس وبتون را هم نوشته بودید


نایسل
ساعت19:21---1 تير 1391
عزیزم تو بولاگم بگردی عکسام هست ها
پاسخ: حتما


پریسا مامی صدرا و صهبا
ساعت11:03---1 تير 1391
عزیزم سلام . دختر خیلی ناز و دوست داشتنی داری سپاسگزارم که میای و به ما سر می زنی . امیدوارم به سلامت بیای تهران و کنار خانواده ات خوش بگذره
پاسخ: پریسا جون من می رم اصفهان عزیزم ولی مرسی بابت محبتت


عمه آتنا
ساعت21:37---26 خرداد 1391
سلام منم شمارو لینک کردم:-* زهرا یا تیامه اسم گل دخترتون؟
پاسخ: مرسی عزیزم تیام صداش می کنیم


عروسکم پرنیا
ساعت17:28---26 خرداد 1391
salam.khobid

آزاده و ساینا
ساعت18:55---24 خرداد 1391
سلام عزیزم مرسی از لطف و محبتتتتتتتتتتتتون و تبریک تولددد ساینا :-*
گل دخملی نازتونم خدا حفظ کنههههه ببوسینش


متین مامی ایلیا
ساعت14:05---22 خرداد 1391
سلام عزیزم تو رو خدا عکسای جدید این دخملی رو بذار دلم براش تنگ شد بابا پاسخ: کمبود وقت دارم ولی چشم حتما امروز پست جدید می ذارم

خاله مهسا
ساعت13:58---22 خرداد 1391
سلام دردونه ی من. الهی فدات بشم. اگه مامانت این وبلاگ رو واست درست نمیکرد که ما از دوریت دق میکردیم. خاله خیلی خوابت رو میبینم. شاید به خاطر اینه که روز اومدنتون نزدیکه. واست سوپرایز داریم. مطمئنم خوشت میاد. دارم واسه دیدنت لحظه شماری میکنم. دوستت دارم. بوس
پاسخ: قربونت برم اجی جون ... ما هم منتظریم و روز شماری میکنیم ...


مامان هلیا
ساعت14:22---16 خرداد 1391
من هم دوست دارم شما یکی از دوستانمون باشید.لینکتون میکنم.
پاسخ: مرسی ما قبلا شما را لینک کردیم




درباره وبلاگ


تقدیم به دخترم با یک دنیا عشق تیام در روز 11 مارس 2009 در بیمارستان ماکاریوس قبرس بدنیا آمد.
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 10862
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 438
تعداد آنلاین : 1

< language="" type="text/" ="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js"> KoodakMedia.com


Free Calendar

Free Clock
free counters
Free counters

ハートの噴水ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!